معهد ون ويب لتطوير المواقع | 1weeb.com

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ستايلات مجانية FREE STYLES

3 مشترك

قرار نساء العالم بالأضراب لمدة أسبوعـ(مميز)

admin
    admin
    صاحب الموقع

تاريخ الإنضمام : 01/12/2009

مكسب العضو : 83124

نقاط تقييم مواضيع العضو : 223

قرار نساء العالم بالأضراب لمدة أسبوعـ(مميز) Empty قرار نساء العالم بالأضراب لمدة أسبوعـ(مميز)

مُساهمة من طرف admin 16/10/2011, 13:05

نساء العالم اتحدن وقررن ان لا يقومو باى اعمال فى المنزل وبعد اسبوع تجمعو ليعرفوا النتائج الا ضراب فقالت الزوجة الفرنسية "انا قلت لجوزى ميشيل انا مش هعمل حاجة فى البيت الاسبوع دة كلة" وقالت "اول يوم ماشوفتش حاجة تانى يوم ماشوفتش حاجة تالت يوم بدا يغسل ويمسح" وقالى "انتى بتتعبى اوى يا حبيبتى".وقالت الزوجة الانجليزية "انا قلت لجوزى انا مش هعمل حاجة خالص فى البيت الاسبوع دة اول يوم مشوفتش حاجة تانى يوم بدا يعمل الاكل تالت يوم عشانى وغدانى برة." جت المصرية وقالت "انا قلت لابو العيال انا مش هعمل حاجة فى البيت الاسبوع دة" وقالت "اول يوم ماشوفتش حاجة تانى يوم ماشوفتش حاجة تالت يوم بدات اشوف شوية بعينى الشمال."
    M O H A M 3 D
    M O H A M 3 D
    عضو ماسي
    عضو ماسي

تاريخ الإنضمام : 25/09/2011

الجنسية : ذكر

مكسب العضو : 5394

نقاط تقييم مواضيع العضو : 0

قرار نساء العالم بالأضراب لمدة أسبوعـ(مميز) Empty رد: قرار نساء العالم بالأضراب لمدة أسبوعـ(مميز)

مُساهمة من طرف M O H A M 3 D 22/10/2011, 01:51

مشكور
    خليل إبراهيم
    خليل إبراهيم
    صاحب الموقع

تاريخ الإنضمام : 02/12/2009

الجنسية : أردني وافتخر

مكسب العضو : 122149

نقاط تقييم مواضيع العضو : 118

المزاج : رايق

قرار نساء العالم بالأضراب لمدة أسبوعـ(مميز) Empty رد: قرار نساء العالم بالأضراب لمدة أسبوعـ(مميز)

مُساهمة من طرف خليل إبراهيم 23/12/2011, 08:46

قرار نساء العالم بالأضراب لمدة أسبوعـ(مميز) 1520213

الوقت/التاريخ الآن هو 22/9/2024, 14:29